Sedan november 2013 har eMaintenance365 erbjudit en beslutsstödstjänst för industrin. De största kunderna finns idag inom järnvägsbranschen där företaget hjälper operatörer att gå från felavhjälpande underhåll till förebyggande underhåll. Nu blir de Predge för att ta nästa steg i utvecklingen.
– Vi är väldigt glada över att kunna säga att vi tillsammans med våra kunder kan lösa affärskritiska utmaningar inom drift och underhåll. Vi har stort förtroende från våra kunder, vi fortsätter att växa och går nu in i en helt ny fas under nya namnet Predge, säger Bengt Jonsson, vd på Predge.
Eftersom industrin behöver förbättra och effektivisera så förbereder sig Predge på en expansion.
– Vi är redo att ta nästa steg och utvecklar nya tjänster för att bredda vårt kunderbjudande samt jobbar intensivt med att rekrytera fler duktiga medarbetare. Därför känns det också naturligt att vi kliver in i en ny kostym med nytt namn, grafisk profil och hemsida, säger Bengt Jonsson.
De förbereder sig också på att flytta till större lokaler i början av nästa år.