Bodenföretag tar hjälp av influencer

Städgruppen AB i Boden inleder ett samarbete med en influencer för att stärka sin marknadsföring. "Vi ser samarbetet som en utsträckning av vår synlighet", säger grundaren Markus Lindström.

Jennifer Holmström och Markus Lindström i nytt samarbete.

Jennifer Holmström och Markus Lindström i nytt samarbete.

Foto: Pressbild

Norrbottens Affärer2019-05-27 07:43

Städgruppen AB utför städjobb åt flera av Bodens företag och privatpersoner. Nu tar företaget in influencern Jennifer Holmström, grundare av Missjeysweden.

– Vi ser samarbetet med Missjey som en utsträckning av vår synlighet, vi hoppas och tror att detta kommer att stärka vår marknadsföring mot våra kunder - nya som gamla. Det är dags att även städbranschen kommer in i framtiden om vi ska kunna fortsätta att leverera kvalité. Med en influencer med i båten tror jag att vi kommer kunna nå nya höjder, säger Markus Lindström.

– Jag har många gånger blivit inspirerad av Markus förmåga att våga tro på sitt företagande. Han är tillsammans med sina anställda en klockren samarbetspartner för Missjeysweden, säger Jennifer Holmström.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om