Guldfisken i nytt samarbete

Nu inleder Guldfiskens Kök AB och Movement Sales Partner samarbete. "Vi ser en stor potential", säger Magnus Nilsson, Guldfiskens vd.

Emma Jacobsson, Angelica Nyström och Helena Ekström har ett högt tempo och fyller cirka 1 000 boxar i timmen.

Emma Jacobsson, Angelica Nyström och Helena Ekström har ett högt tempo och fyller cirka 1 000 boxar i timmen.

Foto: Kurt Engström

Norrbotten2017-05-23 10:00

Från och med den sjunde augusti får Movement Sales Partner i uppdrag att utföra fältsäljbearbetning för Guldfisken på dagligvarumarknaden i Sverige.

– Vårt uppdrag blir att förstärka Guldfiskens synlighet i butik samt att vara en aktiv och drivande samarbetspartner på deras fortsatta och spännande utvecklingsresa, säger Per Ericsson, vd på Movement Sales Partner AB.

– Vi ser en stor potential att ytterligare stärka vår position, erbjudande och utveckling inom kategorin kyld färdigmat. Genom samarbetet med Movement Sales Partner når vi en bredare och mer affärsmässig fältsäljbearbetning på dagligvarubutiker i hela Sverige säger Magnus Nilsson, vd på Guldfiskens Kök AB.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om